FANDOM

Zerrikania

Zerrikania egy rejtélyes terület, mely a kontinens délkeleti részén helyezkedik el. Az északi királyságoknak csak nagyon kevés közük van e birodalomhoz. Nincs túl sok információ Zerrikania-ról: forró éghajlattal rendelkezik, földjeit egzotikus állatok róják, a lakosok a sárkányokhoz imádkoznak. Híresek tetovált harcosaikról, akik rendkívül jól képzett kardforgatók.

Ismert Zerrikaniai Szerkesztés

Zerrikanki film.jpg

Zerrikaniai harcosok, a A Hexer tv sorozatban.

A "Granica możliwości" képes novellában:

A Wiedźmin: Gra Wyobraźni PnP RPG-ben:

A The Witcher számítógépes játékban:

A Wiedźmin: Gra Wyobraźni-ben Szerkesztés

Martyna Tomaszewska egy jóval részletesebb leírást készített Zerrikania-ról, (és annak történelmét is ő írta) a Wiedźmin: Gra Wyobraźni szerepjátékhoz, mely később a "Magia i Miecz" című magazinban jelent meg (a játék kiadója, a Wydawnictwo MAG publikálta). Az RPG szerint, a megnevezés a legendás sárkány, Zerrikanterment nevéből ered.

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Habár Zerrikania nem egy bejárható terület a játékban, de a bomba formulák hazájaként ismert, ezenkívül az alkimistáiról is híres. A leírások szerint, Zerrikania nagyon hasonlít Afrikára.

Zerrikania a mérges basaliskok hazája, mely a hasonlóan förtelmes teremtmények szülőföldjéül is szolgál. Megtalálhatóak köztük a foltos pókok - melyek oly hatalmasak, hogy még az elefántokat is elfogják hálójukon –, illetve a legkevésbé sem félelmetesebb tse tse legyek. Ezek a legyek különösen undorítóak, tojásaikat az emberi testben rakják le, majd a kifejlődött lárva, a gazda fejébe fészkeli be magát. Az áldozat agya élelemként szolgál számukra, s mikor a lárvák már kifejlett, felnőtt legyekké válnak, a szemgödrökön keresztül távoznak - melyek mostanra már üresek, hiszen korábban már felfalták őket.

Forrás Szerkesztés

Jegyzetek Szerkesztés

Tea és Vea az egyedüliként megjelenő karakterek Andrzej Sapkowski Witcher sorozatában - a "Granica możliwości" novellában (a Miecz przeznaczenia novella gyűjteményben). Ezenkívül Zerrikaniant csak néhány helyen említik meg a könyvekben.

Külső linkek Szerkesztés

Zerrikania a Wiedźmin: Gra Wyobraźni RPG-ben (lengyelül)

Az angol nyelvű wikia oldalról fordítva.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki