FANDOM

Vesemir, Geralt mentora

Vesemir a legidősebb és legtapasztaltabb witcher Kaer Morhen-ben. A legtöbb witcher számára amolyan apai szerepet tölt be. A teleit az erődben törti, majd amint tavaszodik,útra kel. Egy fantasztikus kardforgató, és szörnyismerő.

Ő az egyedüli, aki az idősebb witcherek közül túlélte a csőcselék Kaer Morhen ellen irányuló támadását, mivel akkor úton volt. Ő csak egy kardforgató-kiképző volt, ezért ahhoz már nem ért hogyan kell új mutagéneket előállítani. Kora ellenére is, Vesemir robosztus és élettel teli.

A filmben és a sorozatban Szerkesztés

A A Hexer c. sorozatban Vesemir szerepét Jerzy Nowak látta el.

A A Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

A játékban, Vesemir az egyik első szereplő, akivel Geralt Kaer Morhenbe érkezése után beszél, és Ő az, aki segíti az amnéziást az első bizonytalan lépteinek megtételében. Ezeken kívül Ő mutatja meg a witchernek a szörnyek nyúzásának tudományát, ami a későbbiek során nagyon fontos szerepet fog betölteni. Egyebek mellett szintén Vesemir az, aki bemutatja a witchernek Berengart a rejtélyes witchert.

Bejegyzés Szerkesztés

Vesemir a legöregebb, legtapasztaltabb witcher, talán öregebb, mint maga Kaer Morhen. Teleit az erődben tölti, és útra kél, ahogy kitavaszodik. Kora ellenére Vesemir robosztus és életteli. Sok fiatal megirigyelhetné jó kondícióját. Kiváló vívó, ő tanította meg nekem a kardforgatás összes csínját-bínját.

Egyike azon keveseknek, akik túlélték a csőcselék Kaer Morhen elleni támadását. Jól tudja, hogy néhány ember mennyire gyűlöli a witchereket.

Rengeteg witchert nevelt fel, köztük engem is. Olyan számunkra, mint egy nevelőapa. Valószínűleg Leo volt az utolsó tanítványa. A kölyök halála nagyon megviselte.

Kapcsolódó küldetések Szerkesztés

A "A Semlegesség Ára" kalandmodulban Szerkesztés

In "A Semlegesség Ára", he is initally found just inside the walls of Kaer Morhen, in the main courtyard and then later, near the ford closest to the Tábor.

Bejegyzés Szerkesztés

Vesemir a legöregebb, legtapasztaltabb witcher; ami azt illeti, talán öregebb, mint maga Kaer Morhen. Teleit az erődben tölti, és ahogy a többiek is, útra kél, amint kitavaszodik. Kora ellenére Vesemir robusztus és életteli. Sok fiatal megirigyelhetné jó kondícióját. Kiváló vívó, ő tanította meg nekem a kardforgatás összes csínját-bínját.

Egyike azon keveseknek, akik túlélték a Kaer Morhen elleni támadást. Jól tudja, hogy néhány ember mennyire gyűlöli a witchereket.

Kapcsolódó küldetések Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Az angol nyelvű wikia oldalról fordítva.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki