FANDOM

Tw2 journal Ves

Ves, az egyetlen női tagja Vernon Roche Kékszalagos alakulatának. Tizenhat évesen egy szemkápráztató lány volt, ez az oka annak, hogy a faluját lemészárló scoia'taelek megkímélték életét, ugyanis a vezérük kinézte Vest magának. Évekig volt rabságban, mígnem Roche kiszabadította őt és mikor látta milyen elszánt, megengedte neki, hogy belépjen a kékszalagosokhoz.

Kapcsolódó küldetések Szerkesztés

Napló bejegyzés Szerkesztés

  • A szőke hajú Ves különbözött Vernon Roche alakulatának többi tagjától, és nem csak azért, mert ő volt az egyetlen nő a kemény haramiák és szélhámosok elit csapatában. Kislányos arca és formás teste akkor is kiemelte volna, ha nincs az ezeket kihangsúlyozó egyenruhája. Van valami a katonanőkben, ami magára vonja a férfiember tekintetét, és Ves sem volt kivétel. Az olvasót azonban ne tévessze meg külseje - a kékszalagosok tagságát nem tetszetős külsővel lehet kivívni, hanem hozzáértéssel, elszántsággal és időnként könyörtelenséggel. Ha valaki lefitymálná Vest, drágán megfizetne, amiért rosszul ítélte meg a fiatal nőt.
  • Ves női mivolta miatt időnként olyan megbízásokat kapott, ahol szépsége fontosabb volt harci jártasságánál. Roche nem egyszer vetette be Vest aduként.
  • Vesnek biztos volt a keze, éles a szeme, így ő lett az egység mesterlövésze. Nem sokan értek fel vele késvetésben sem.

Egyébb Szerkesztés

  • A II. Fejezetben ha Roche útját választjuk, alkalmunk adódik közelebbről is megismerni Vest.
  • Annak ellenére, hogy rengeteg szörnyűséget kellett átvészelnie a Scoia'tael miatt, nem rasszista, emberekkel ugyanúgy végez mint a más-fajúakkal.
  • Ha a börtönben megtámadjuk Rochet, ő lő hátba minket egy nyílpuskával.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki