Fandom

Witcher Wiki

Ves

442pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Tw2 journal Ves.png

Ves, az egyetlen női tagja Vernon Roche Kékszalagos alakulatának. Tizenhat évesen egy szemkápráztató lány volt, ez az oka annak, hogy a faluját lemészárló scoia'taelek megkímélték életét, ugyanis a vezérük kinézte Vest magának. Évekig volt rabságban, mígnem Roche kiszabadította őt és mikor látta milyen elszánt, megengedte neki, hogy belépjen a kékszalagosokhoz.

Kapcsolódó küldetések Szerkesztés

Napló bejegyzés Szerkesztés

  • A szőke hajú Ves különbözött Vernon Roche alakulatának többi tagjától, és nem csak azért, mert ő volt az egyetlen nő a kemény haramiák és szélhámosok elit csapatában. Kislányos arca és formás teste akkor is kiemelte volna, ha nincs az ezeket kihangsúlyozó egyenruhája. Van valami a katonanőkben, ami magára vonja a férfiember tekintetét, és Ves sem volt kivétel. Az olvasót azonban ne tévessze meg külseje - a kékszalagosok tagságát nem tetszetős külsővel lehet kivívni, hanem hozzáértéssel, elszántsággal és időnként könyörtelenséggel. Ha valaki lefitymálná Vest, drágán megfizetne, amiért rosszul ítélte meg a fiatal nőt.
  • Ves női mivolta miatt időnként olyan megbízásokat kapott, ahol szépsége fontosabb volt harci jártasságánál. Roche nem egyszer vetette be Vest aduként.
  • Vesnek biztos volt a keze, éles a szeme, így ő lett az egység mesterlövésze. Nem sokan értek fel vele késvetésben sem.

Egyébb Szerkesztés

  • A II. Fejezetben ha Roche útját választjuk, alkalmunk adódik közelebbről is megismerni Vest.
  • Annak ellenére, hogy rengeteg szörnyűséget kellett átvészelnie a Scoia'tael miatt, nem rasszista, emberekkel ugyanúgy végez mint a más-fajúakkal.
  • Ha a börtönben megtámadjuk Rochet, ő lő hátba minket egy nyílpuskával.

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki