Fandom

Witcher Wiki

Vízbefúlt

442pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Vízbefúlt

Néha előfordul, hogy a vízbefulladtak holttestét életre kelti valamilyen őrült mágia, és értelem nélküli vízi hullákká változtatja őket, akik megvetnek minden élőt, és emberi húst esznek. Felpuffadt, víztől ázó testüket megtölti valamilyen mérgező pára, ami megbénítja azt, aki megsebzi őket.

Bejegyzés Szerkesztés

Az igazán erős és veszélyes fojtólidérceket vízbefúltaknak nevezik. Az egyszerű ember nem lát különbséget a fojtólidérc és a vízbefúlt között, mivel mindketten halálos ellenfelek. Úgy hisszük, hogy a vízbefojtott bűnözők legendája inkább a vízbefúltakról szól, mintsem a fojtólidércekről.

Részleteket Szerkesztés

Lelőhely: a vízbefúltak az éjszaka teremtményei; tavak, folyók, patakok partján találhatók meg.
Immunitás: megmérgezhetetlenek, kivéreztethetetlenek; nem ismernek félelmet, immunisak a kábításra és az Axii jelre.
Érzékenység: érzékenyek az ezüstre, könnyű leütni őket; a gyors stílus a leghatékonyabb a vízbefúltak ellen, a tapasztalt witcherek szerint érdemes csoportos stílust használni több vízbefúlt ellen.
Taktikák: ezek a lények ellenfelüket kadáverinnel mérgezik meg; gyakran csoportosan támadnak.
Alkímia: kadáverin, Ginatz sav, Vízbefúlt nyelve.
Vízbefúlt

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki