FANDOM

Titkos kert küldetés
Felvonás(ok) Első Fejezet
Helyszín(ek) Külváros
Küldetést adó Odo
Jutalom 100 Items Oren + 4000 XP
Kapcsolódó K. A szörnyről és az emberről
A Szalamandra nyomai
Azonosító q1003_sgarden

Primary quests

A Titkos kert egy fő küldetés az első fejezetben amely akkor kezdődik amikor a Tiszteletes beszél Geraltnak arról, hogy el kell nyernie a három legjelentősebb falusi bizalmát, melyek egyike Odo. A Tiszteletes a witchernek ad egy gyűrűt, amely bizonyítja, hogy a viselője a pap áldásával jött, ellenkező esetben nem állnak szóba vele.

Áttekintés Szerkesztés

Places Odos house

A Szalamandra elleni vizsgálat miatt Geraltnak el kell nyernie a Külváros legjelentősebb embereinek bizalmát. Az egyik ilyen egyén Odo, a részeges csaló, aki nem mellesleg kockajátékos, amit nagy pénzben játszik. Odoval könnyű beszélni, ha isznak vele néhány pohárka italt és ismerik a megfelelő embert.

Úgy tűnik van egy kis problémája, két Szúrbozót pontosabban, szerinte ezzel kellene foglalkozni. Egy kemény alkukör és néhány pohár után az üzlet nyélbe is üttetett. A megállapodás megkötése után, a witcher kint találja magát a sötét kertben, részegen, szemben a gazokkal.

Természetesen, amint végez a növényekkel azonnal visszatér Odo házába, miután először harcolt részegen a növényekkel. Ám, de Odo nem akarja a megállapodás szerinti összegek kifizetni, de a witcher ragaszkodik ahhoz. Odo kelletlenül kifizeti azt. Ezzel a witcher elnyerte Odo bizalmát.

Megjegyzések Szerkesztés

Rings Eternal fire signet

Szakaszai Szerkesztés

A Növények Szerkesztés

Odo megkért, szabaduljak meg a ragadozó növényektől, melyek elszaporodtak a kertjében. Meg kell ölnöm őket. Szerinte csak éjszakánként kelnek ki a nyomorultak.El kell pusztítanom a kertben lévő növényeket!

Küldetés teljesítve Szerkesztés

Megöltem azokat a fura növényeket. Nem tudom honnan kerültek oda, vissza kellene térnem Odohoz, hogy megjutalmazzon.Fel kell keresnem Odot, hogy megkapjam a jutalmam.

Odo bizalma Szerkesztés

Odo egy fösvény szélhámos. Szerencsére gyáva is. Rövid diskurzus után kifizette a jussomat a Szúrbozótok megöléséért.Elnyertem a jutalmam(100 Items Oren + 4000 XP)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki