FANDOM

TheWitcher3BoxArt.png

Fejlesztő(k): CD Projekt RED

Kiadók:  POL cdp.plPAL Bandai Namco Games CIS 1C Company NA WB Games JP Spike Chunsoft SA Megarom Interactive

Játékmotor: REDengine 3 Umbra 3-mal, PhysX és SpeedTree

Platform(ok): Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One

Megjelenés: 2015. május 19.

Műfaj: aRPG

Módok: Egyjátékos mód

Értékelés(ek): PEGI: 18
ESRB: M

Média/Megjelenés: Optikai lemez, Letöltés

Gépigény: Itt olvasható.

A The Witcher 3: Wild Hunt a harmadik és egyben az utolsó része a CD Projekt RED által készített Ríviai Geralt történetéről szóló Witcher szériának. A játék a The Witcher 2: Assassins of Kings következményeire, történéseire épül. A 2. részben lévő személyek felbukkanhatnak, feltéve, ha életben hagytad őket. A játék eredeti nyelve lengyel, de sok más nyelven is megjelent, pl. angolul is. Magyar szinkron sajnos nem készült hozzá, de felirat szerencsére igen. A játék történetét Andrzej Sapkowski regénye alapján írták meg.

A játékban rengeteg fő- és mellékküldetés találhatóak, amelyeknek a kimenetelei a te döntéseidtől függnek. Jól gondold át, hogy hogyan döntesz, mert később a játék új küldetései az egykori döntésed alapján fognak lezajlani. Nagy mértékben leginkább a főküldetéseknél van jelentős következménye a küldetéseknek, viszont mellékküldetések közül is vannak olyanok, amelyeknél később megjelennek a küldetést adó személyek.

BestiáriumSzerkesztés

A játékban vannak Witcher megbízások is, nem csak fő- és mellékküldetések. A Witcher megbízásokban szörnyeket kell ölnöd és a fejuket trófeaként el kell vinned a megbízóknak, hogy bizonyítsd, hogy megölted őket. A szörnyekből és állatokból alapanyagokat nyerhetsz ki, amikből készíthetsz felszereléseket, olajokat, főzeteket. A Witcher világában számtalan előfordulnak szörnyek és minden szörnynek van gyengéje, amikkel egyszerűbben legyőzheted őket. Ezeket a játékban lévő Bestiárium írja le.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki