FANDOM

Witcher2.jpg

The Witcher 2: Assassins of Kings

A The Witcher 2: Assassins of Kings - A witcher folytatása - a CD Projekt Red következő játéka. Az eredeti játékhoz hasonlóan ez a történet is Andrzej Sapkowski witcher regényei után fog játszódni.

Bár az Assassins of Kings-et hivatalosan még nem jelentették be, azonban a játékból kiszivárgott egy videó 2009. szeptember 16-án. A CD Projekt állítása szerint ez a videó a lehetséges kiadók számára készült, még hat hónappal annak "kiszivárgása" előtt. A videó egy nagyon korai alfa verzióból készült, a szereplők hangjait még nem valódi színészek adták, hanem a CD Projekt dolgozói. A CD Projekt, válaszul a kiszivárgott videóra, kiadott egy FAQ-t, melyből kiderül, hogy a "megjelent" videóanyagon kívül nem terveznek a közeljövőben semmiféle, a játékkal kapcsolatos anyagot megjelentetni. A játék a leírtak szerint még nagyon kezdeti stádiumban van, éppen ezért az emberek ne számítsunk annak korai megjelenésére.

Még azt nem lehet tudni, hogy a játék milyen platformokra fog megjelenni (a CD Projekt által kiadott FAQ szerint a Pc-re való megjelenés biztosnak mondható), de a híresztelések szerint, ezúttal PlayStation3 és Xbox 360 konzolokra is megjelenik.

TörténetSzerkesztés

A játék helyszínéül, legalábbis részben, Kaedwen fog szolgálni. Geralt ismét a titokzatos witcher-szerű bérgyilkosokkal kerül szembe.

Karakterek Szerkesztés

VideóSzerkesztés

Witcher 2 Assassins of Kings - Official Trailer HD02:12

Witcher 2 Assassins of Kings - Official Trailer HD

The Witcher 2 Gameplay - Internal video!05:23

The Witcher 2 Gameplay - Internal video!

Witcher 2 GamePlay 09 Ведьмак 2 Геймплей ИгроМир 0907:24

Witcher 2 GamePlay 09 Ведьмак 2 Геймплей ИгроМир 09

Külső LinkekSzerkesztés

Tájékoztató FAQ a hivatalos oldalon

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki