Rise of the White Wolf.jpg

The Witcher: Rise of the White Wolf

A The Witcher: Rise of the White Wolf (lengyelül: Wiedźmin: Powrót Białego Wilka) egy Xbox360-ra és PlayStation3-ra is bejelentett konzolos szerepjáték a CD Projekt Red által. A játék eredetileg 2009. őszén jelent volna meg, de 2009. áprilisában felfüggesztették a fejlesztést. Azt még jelenleg nem lehet tudni, hogy a projektet véglegesen törlik-e.

Habár a játék történet megegyezne a A Witcher PC-s verziójában látottakkal, mely a lengyel Andrzej Sapkowski által írt könyveken alapul, egy teljesen új motort használna, melyet a Widescreen Games-szel közösen fejlesztenek, illetve egy új akció-alapú harcrendszert is kapna a játék.

Mint az eredeti PC-s változatban, A Witcher Geralt sztoriját követi, aki egy mutáns witcher – egy felbérelhető vándor szörnyvadász, aki bizonyos természetfeletti képességekkel rendelkezik.

A játék fejlesztésének történeteSzerkesztés

A The Witcher: Rise of the White Wolf konzolos játékot hivatalosan 2008. decemberében jelentették be.

2009. május 6-án a CD Projekt bejelentette, hogy határozatlan időre felfüggesztették a játékkal való munkálatokat a Widescreen Games fejlesztői partnerrel való nézeteltérések miatt.

A játék történetszála Szerkesztés

Legfőbb article: történetszál

A játék a Witcher Geralt köré épül, aki a játék kezdetekor amnéziában szenved. A történetben előrehaladva Geralt rájön, hogy ő az egyik leghíresebb witcher, s szinte mindenhol voltak barátai és ellenségei, akik bár ismerik őt, azonban Geralt nem tudja, hogy ők kik is valójában. A játékos ténykedései befolyásolják ezeket a kapcsolatokat, döntései pedig meghatározzák útját, ebben a politikai intrikákkal teli világában.

A történet „irányvonala” Szerkesztés

A játék fejlesztői sokszor hangoztatták, hogy számukra a fejlesztés legfőbb irányvonala az volt, hogy a játékosnak olyan döntéseket adjanak, melyek távol állnak a jó és rossz sablonoktól, ehelyett inkább a ”kevésbé rossz” lehetőségek közül kell választaniuk.

JátékmenetSzerkesztés

A játék egy teljesen új motort használ, és egy új akció-alapú harc rendszert fog tartalmazni, mely teljesen kihasználja a konzolos kontrollert.

Az alkímia a játékmenet egyik fő része. A játékos képes különféle főzeteket készíteni, amelyek növelik az életerő, illetve kitartás regenerációját, lehetővé teszik Geralt számára, hogy lásson a sötétben, és egyéb előnyöket biztosítanak számára. Ezeknek a főzeteknek a receptjét tekercsek segítségével, vagy kísérletezgetés útján lehet megtanulni. Ha játékos készít egy ismeretlen főzetet, akkor választhat, hogy megissza-e, ám ha rossz a főzet, akkor ezzel megmérgezi a karaktert. Minden egyes főzet elfogyasztásával nő Geralt testében a mérgezettség szintje. Ez speciális főzetek elfogyasztásával, vagy a tábortűznél, fogadóban történő meditáció útján csökkenthető.

A főzetek mellett a játékos készíthet olajokat és bombákat is, előbbiek javítják a fegyverek sebzését, utóbbiak pedig fegyverként használhatóak a harcban. Viszont egyik sem készíthető addig, amíg nem költünk tehetségpontokat a megfelelő képességekre.

További információk Szerkesztés

Külső linkek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki