FANDOM

The Witcher: Enhanced Edition

A 2008-ban, San Francisco-ban megrendezett Game Developers Conference-en, a CD Projekt Red bejelentette a The Witcher kibővített változatát, mely jelentős technikai fejlesztéseket és sok egyéb új dolgokat tartalmazott.

A The Witcher: Enhanced Edition (Bővített kiadás) 2008. szeptember 16.-án jelent meg. A játék frissítéseit, illetve a dobozban megtalálható extrákat ingyen letölthetik azok, akik rendelkeznek az eredeti változattal és regisztrálták is azt a játék hivatalos fórumán. A letölthető tartalom négy fájlt tartalmaz: a javítást magát (909 MB), a nyelv csomagokat (Az angol változat 457 MB) és a két kalandmodult (330 és 287 MB).

A legjelentősebb változások a kibővített változatban, a több mint 200 új animáció, további NPC modellek, az eddigi átlagos NPC modellek és szörnyek mostantól nem ugyanazon színben jelennek meg, jelentősen kibővített és kijavított dialógusok a különböző nyelveken, feljavított stabilitás, a töltési idők jelentősen, 80%-al rövidebbek. Minden hiba (remélhetőleg) kijavítva, a játék kézikönyve pedig jelentősen feljavult. Egy új opció: a 8 különböző nyelv szinkronjai és feliratai ezentúl variálhatóak. Például a játékosok már játszhatnak lengyel hanggal és angol felirattal is.

A The Witcher: Enhanced Edition (Bővített kiadás) tartalmaz egy teljesen új és feljavított D’jinni szerkesztő és két hivatalos, szinkronos kalandmodult is: "A Semlegesség Ára" és "Mellékhatások"

A játék újításain kívül, a The Witcher: Enhanced Edition dobozos változata tartalmaz egy "Így készült" DVD-t, egy CD-t, 29, a játékban is megtalálható hivatalos zenével, egy másik CD-t, melyen a witcher által "inspirált" számok találhatóak, Andrzej Sapkowski, The Witcher - The Last Wish novellás kötetét, egy jó minőségű papírra nyomtatott Temeria térképet, egy feljavított kézikönyvet és egy hivatalos strategy guide-ot.

The Witcher: Enhanced Edition game box

Game DVD Bonus DVD Music CD Game manual Official game guide Short Story by Andrzej Sapkowski
Game map

Jegyzetek Szerkesztés

Az értesülések szerint, az észak amerikai változat bővített kiadása, egyáltalán nem hasonlít a fentebb leírtakhoz. A Legfrissebb információk szerint, a kibővített változat csak egy egyszerű, "markolható" formában kapható, mely egyetlen extrát sem tartalmaz.

the North American packaging

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki