FANDOM

Ee logo

A 2008-ban, San Francisco-ban megrendezett Game Developers Conference-en, a CD Projekt Red bejelentette a The Witcher kibővített változatát, mely jelentős technikai fejlesztéseket és sok egyéb új dolgokat tartalmazott.

A The Witcher: Enhanced Edition (Bővített kiadás) 2008. szeptember 16.-án jelent meg. A játék frissítéseit, illetve a dobozban megtalálható extrákat ingyen letölthetik azok, akik rendelkeznek az eredeti változattal és regisztrálták is azt a játék hivatalos fórumán. A letölthető tartalom négy fájlt tartalmaz: a javítást magát (909 MB), a nyelv csomagokat (Az angol változat 457 MB) és a két kalandmodult (330 és 287 MB).

A legjelentősebb változások a kibővített változatban, a több mint 200 új animáció, további NPC modellek, az eddigi átlagos NPC modellek és szörnyek mostantól nem ugyanazon színben jelennek meg, jelentősen kibővített és kijavított dialógusok a különböző nyelveken, feljavított stabilitás, a töltési idők jelentősen, 80%-al rövidebbek. Minden hiba (remélhetőleg) kijavítva, a játék kézikönyve pedig jelentősen feljavult. Egy új opció: a 8 különböző nyelv szinkronjai és feliratai ezentúl variálhatóak. Például a játékosok már játszhatnak lengyel hanggal és angol felirattal is.

A The Witcher: Enhanced Edition (Bővített kiadás) tartalmaz egy teljesen új és feljavított D’jinni szerkesztő és két hivatalos, szinkronos kalandmodult is: "A Semlegesség Ára" és "Mellékhatások"

A játék újításain kívül, a The Witcher: Enhanced Edition dobozos változata tartalmaz egy "Így készült" DVD-t, egy CD-t, 29, a játékban is megtalálható hivatalos zenével, egy másik CD-t, melyen a witcher által "inspirált" számok találhatóak, Andrzej Sapkowski, The Witcher - The Last Wish novellás kötetét, egy jó minőségű papírra nyomtatott Temeria térképet, egy feljavított kézikönyvet és egy hivatalos strategy guide-ot.

Ee gamebox

Ee gamedvd Ee bonusdvd Ee musiccd Ee manual Ee guide Ee story
Ee map

Jegyzetek Szerkesztés

Az értesülések szerint, az észak amerikai változat bővített kiadása, egyáltalán nem hasonlít a fentebb leírtakhoz. A Legfrissebb információk szerint, a kibővített változat csak egy egyszerű, "markolható" formában kapható, mely egyetlen extrát sem tartalmaz.

NA Version EE Packaging

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki