FANDOM

Places Vizima Temple Quarter
Places Vizima Temple Quarter 1
Places Vizima Temple Quarter Burning

A más-fajúak felkelése, a felismerhetetlenségig eltorzította a Vizimai Templomnegyedet . Mindenhol tűz lángol és néhány utat elbarikádoztak. Sok helyütt a Scoia'tael összecsap a Temeriai hadsereggel és a Lángoló Rózsa Rend tagjaival. Rengeteg lakó kénytelen volt áttelepülni a mocsárba, míg mások elrejtőztek házaikban és pincéikben imádkozva, hogy hamar vége legyen a lázadásnak. Mindenféle evangélista és misszionárius használja ki a helyzetet és prédikál isten haragjáról, vagy a közelgő világ végről.

Főbb helyszínek Szerkesztés

Árusok utcája Szerkesztés

Nyomornegyedben Szerkesztés

Másfajúak negyede, "Kis Mahakam" Szerkesztés

Kapui Szerkesztés

A "Mellékhatások" kalandmodulban Szerkesztés

A Templom Negyed a "Mellékhatások" küldetésben nem ugyanaz, mint amit a Fő Küldetésben megismerhettünk. Ez azért van, mert a játékbeli események előtt járunk pár évvel.

Bejegyzés Szerkesztés

Vizima Templomnegyede tagadhatatlanul egy zsémbes, piszkos, kellemetlen vén szajhára emlékeztet. Visszataszító kinézete és nehéz személyisége ellenére ő is egyszerű, tiltott gyönyöröket kínál.

Minden sarkon kéregetők, bűnözők, bosszús szegények, frusztrált másfajúak és persze "lányok" állnak. Mostanában a Vizimai Templomnegyed a járványnak köszönhetően elszigetelődött a világtól. A városi őrség néhány őrjárata nem szívesen merészkedik a Templomnegyed mélyére, ahol éjszakánként szörnyű dolgok történnek. A Templomnegyed közepén található a Lebioda Kórház, az egyetlen hely, ahol a szegények és catriona fertőzöttek segítségre számíthatnak. A kórház mellett található a Lángoló Rózsa Rendjének főhadiszállása, akik az Örök Tűz hitének milicista rendfenntartói.

Út innen Szerkesztés

Fő karakterek Szerkesztés

Kisebb karakterek Szerkesztés

Növényekben Szerkesztés

Gallery Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki