FANDOM

Game world map

Temeria térképe

Temeria királysága a Pontar folyó déli részén terül el. Szomszédságban található Redania, Kerack, Kaedwen, Aedirn, Mahakam, Lower Sodden, a Brokilon erdő és Cidaris is. Az Ellender királyság Temeria egyik hűbérbirtoka, a mágikus Thanedd sziget mellett (Thanedd a királyság partja mentén helyezkedik el), mely fiatal női alkimista tanoncok iskolája. Temeria az Északi Királyságok egyik legerősebb (Kaedwen mellett) állama, melynek kulcsfontosságú szerepe volt a Nilfgaardok ellen vívott háborúban. Temeria felett Foltest király uralkodik, fővárosa Vizima.

Címerek Szerkesztés

COA Temeria4 COA Temeria3 COA Temeria2 COA Temeria

Főbb városok és erődítmények Szerkesztés

Természeti térségek Szerkesztés

Places Temeria

Temeria királyai és uralkodói Szerkesztés

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Map Temeria

A prológus Kaer Morhen-ban játszódik (mely Kaedwenben található, nem pedig Temeriában), majd az ezt követő fejezetek mindegyike Vizima köré épül. Nem utazhatsz szabadon Temeria területein, csak a fejezetek ’váltásával’ kapsz új helyszíneket. Nincs lehetőség nagyobb távolságok megtételére, a világ ismert területeinek felfedezésére.

Azonban a játékban van világtérkép, melyet megvizsgálva láthatjuk, hogy a jövőben mely területek kerülhetnek bele a játékba.

A térkép legtetején Vizima látható, dél-keletre Vizima külvárosa, dél-nyugatra Ó-Vizima, alatta a Mocsár temető illetve a Mocsár. A tópart csak a Black Tern sziget északi része, a Vizima folyó dél-nyugati sarkában.

A térkép bal alsó sarkában láthatsz egy kivágott részletet, mely az Északi Királyságokat ábrázolja. Feltehetően ez azt jelenti, hogy más királyságokat is bejárhatunk, majd egy esetleges folytatásban.

Bejegyzés Szerkesztés

Temeria országát nem csak emberek, hanem törpök, tündék, gnómok és driádok is lakják. A nilfgaardi háborút követően sok területet megszálltak a mindenféle szörnyetegek, amik ezidáig fenyegették a lakosokat. Az utakat a törvényenkívüliek és banditák tartják rémuralmuk alatt. Ezek eredményeképp a witcherek szolgálatai ismét hasznossá váltak, bár az emberek még mindig megvetik a szörnyvadászokat mutáns mivoltuk miatt.

Temeria Királysága címerén ezüstliliom látható fekete háttér előtt. Ez a befolyásos királyság az utóbbi években, a bölcs Foltest király uralma alatt nagyon megerősödött. A Pontar folyó túloldalán fekszik Redania országa. Délkeleteten hegyvidék határolja, itt található Mahakam is, ahol törpök és gnómok élnek. Ezen túl fekszik Lyria és Aedrin földje. Temeria fővárosa Vizima, a Vizima Tó partján terül el. Az ország második legnagyobb városa Maribor. Temeria saját pénzzel rendelkezik, melyet orennek hívnak. A legelterjedtebb vallások közé tartozik Melitele kultusza, és az Örök Tűz köré épült hitvilág. A Lángoló Rózsa Rendjének mindkét főhadiszállása Temeria területén található, de rendelkeznek még számos kisebb képviselettel is az ország területén.

Forrás Szerkesztés

Az angol nyelvű wikia oldalról fordítva.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki