FANDOM

Dwarf

Egy férfi törpe

A törpék a humanoid fajok közé tartoznak. A gnómok és a tündék mellett az egyik legősibb (Old Races) faj, a gnómok mellett ők voltak a legidősebb érző faj a kontinensen. Egy átlagos felnőtt törpe körülbelül egy ember mellkasáig ér fel. Jóval izmosabbak, mint az emberek, éppen ezért kitartóbbak és erősebbek is. Általában hosszú szakállat növesztenek. A törpék gyakran kiváló harcosok, mesteremberek és üzletemberek. Bár hajlamosak a faragatlanságra, de ugyanakkor mulatságosak és vidámak is egyben.

A törpék szülőföldje Mahakam. A Nordlingsek gyakran üldözték a törpéket (a nem-emberhez hasonlóan). Emiatt rengeteg törpe lett tagja a Scoia'tael gerilla-csoportnak, akik az Északi Királyságok elleni birodalmi invázió alatt szövetségre léptek a Nilfgaardokkal.

EgyedekSzerkesztés

Dwarves RPG

Törpék a Wiedźmin: Gra Wyobraźni PnP RPG-ben. Illusztrálta: Jarosław Musiał.

Nevezetes törpék Szerkesztés

Egyéb ismert törpék Szerkesztés

A The Witcher számítógépes játékban

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Bejegyzés Szerkesztés

Journal Glossary

Törpék

A törpék alacsonyabbak, azonban erősebbek és izmosabbak, mint az emberek. A férfi törpék hosszú szakállat hordanak. Általában barátságtalanok, ám sokszor derűsek, ugyanakkor híresek makacsságukról. Kiváló mesteremberek és harcosok, sokukat irigykedve bár, de befogadták az emberi társadalomba. Ugyanakkor nem szokatlan dolog a fiatal törpéknél, hogy - csatlakozván a Scoia'tael lázadókhoz - harcolnak a nem-emberek jogaikért, hogy véget vethessenek az üldöztetésüknek.

A törpék a legidősebb fajok közé tartoznak. Egykoron – az elfekkel együtt - domináns faj voltak, de mostanra csak egyetlen területük maradt, Mahakam, mely egy hegységi város, gazdagon fémekkel és ásványi lelőhelyekkel. Az összes faj közül a törpék asszimilálódtak a leginkább, és emiatt sokan az emberi városokban élnek. Üzletelnek, s gyakran meg is gazdagodnak, bár legtöbbször lenézik őket és gyakran bizalmatlanok velük szemben. A Nilfgaardok ellen vívott háború során, harcosként szereztek hírnevet maguknak, ugyanakkor sokan közülük, harcoltak a Scoia'tael különítményben is, az Északi Királyságok ellen.

Forrás Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

People Zoltan full People Blacksmith dwarf People dwarf full People Vivaldi full People Yaren Bolt full People Malcolm Steins apprentice People dwarf full 2 People Munro

Az angol nyelvű wikia oldalról fordítva.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki