FANDOM

Szalamandra kapitány

A Szlamandra egy bűnszervezet A Witcher (Számítógépes játék)ban amelyet az Azar Javed nevű varázsló vezet.

Ezen bűnszervezet tagjai egy szalamandrát ábrázoló szimbólumot viselnek, van aki a fejére tetováltatta, vagy egyéb testrészére a tűz gyíkot ábrázoló szimbólumot. A csoport eredete nem ismert, lehet a soraikban találni egyszerű közembereket, képzet bérgyilkosokat és mágusokat is. Egy nagy csoport Szalamandra megtámadta Kaer Morhent, a Witcher Bázist és ellopták a mutagének és stimulánsok titkait, így a több száz éve féltve őrzött titkok tudói lettek.

A játék előrehaladtával Geralt egyre többet tud meg a Szalamandráról: a hollétüket, a szervezetet működtető pénz útját és a szervezet működési módját. A Szalamandra szervezet és vezetőjének megtalálása az egész játék motivációjául szolgál.

A játékban felbukkanó Szalamandrák:

  • Közember
  • Bérgyilkos
  • Főnök
  • Parancsnok
  • Maszkos harcos
  • Mágus

Az alábbi helyeken találhatók meg:

Galéria Szerkesztés

egy közember egy bérgyilkos egy főnök egy maszkos harcos egy erős mágus Azar Javed

Ismert tagok Szerkesztés

Szalamandra jelvények Szerkesztés

Fájl:Salamandra badge.png

Az egyik tőlük zsákmányolható tétel, a jelvény (nevezik még melltűnek is), amely megtalálható néhányuknál. Arra is hajlamosak, hogy illegális fegyvereket készítsenek.

A második fejezetben, Geralt beszél egy titokzatos emberrel "a Hírnökkel" a Szőrös Medve Fogadóban, a Körözés küldetés részeként. Tőle megtudja, hogy egy olyan embernek dolgozik, akinek el lehet adni ezeket a jelvényeket, illetve még néhány információt. Ivóverseny lesz a vége...

Megjegyzések Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki