FANDOM

Redania

Redenia (az egyik terület az Északi Királyságban) egy gazdag birodalom, mely java nagy részét kereskedelemből és mezőgazdaságból szerzi. Redania fővárosa Tretogor. Oxenfurt, mely az Északi Királyság legnagyobb egyetemével rendelkezik, Redania-ban helyezkedik el (Novigrad szabad városához hasonlóan). A királyság szomszédai: Kovir, Caingorn, Kaedwen, Aedirn és Temeria.

Éveken át vámháborúban állt Temeria birodalmával, mely északon a legnagyobb konkurense. Az ország, a világ legjobb hírszerző szolgálatával rendelkezik. Redania kormányzata a varázslók által erősen befolyásolt. A Második Nilfgaard háború alatt Redania királyát meggyilkolták. A trónüresedés alatt az országot a Regency tanács feje, Sigismund Dijkstra uralta, aki Redania hírszerzésének vezére.

Címerek Szerkesztés

korábbi Redaniai címer jelenlegi Redaniai címer

Ismert Redaniai Szerkesztés

Uralkodók:

Királynők:

Többiek:

Főbb városok és erődök Szerkesztés

Területek Szerkesztés

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Bejegyzés Szerkesztés

Journal Glossary.png

Redania északi szomszéda Temeria. V. King Radovid uralkodik felette (Könyörtelen Radovid-ként is ismert), aki a meggyilkolt Vizimir király fia. Az uralkodó tizenhárom éves volt, mikor az apját meggyilkolták, így - míg a fiú idősebb nem lett - a Fejedelmi Tanács szerezte meg ideiglenesen a hatalmat. Megkoronázása után, Radovid hamar híressé vált, miután brutálisan elintézte azokat, akik rosszul bántak vele, vagy édesanyával Hedvig-el. Redania legfontosabb városai: a főváros Tretogor , Novigrad szabad városa, mely „távolra érő” autonómiával rendelkezik és Oxenfurt, mely híres egyeteméről.

Redania, az egyik Északi Királysági terület, egy gazdag birodalom, mely java nagy részét kereskedelemmel és mezőgazdasággal szerzi. Éveken át vámháborúban állt Temeria-val, mely északon a legfőbb konkurense. Az ország a világ legjobb hírszerző szolgálatával rendelkezik. Redania kormányzata a varázslók által erősen befolyásolt.

Forrás Szerkesztés

Az angol nyelvű wikia oldalról fordítva.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki