FANDOM

Pavetta serial

Pavetta (Agata Buzek) in The Hexer TV series

Pavetta volt Adalia királynő unokája és Calanthe és  Roegner of Ebbing király lánya. Ő egy Forrás volt..

Ő a "Pénz kérdése" rövid történetben szerepelt, Az utolső kívánság-gyűjteményben.

Pavetta születése óta kötödött  a Végzethez, a Meglepetés törvénye alapján, mert Duny megmentette az apja életét.

Annak ellenére, hogy tudta ezt, Calanthe lakomát tartott a hercegnő leendő kérőinek a számára Pavetta 15. születésnapja körül. Ismeretlen okokból, Duny már megismerte őt egy évvel korábban, és mindketten szerelembe estek, Pavetta a "Pénz kérdése" idején teheres volt.

Ciri, a gyermek akit hordott, megvolt jelölve a Végzet által, Geralt nevezete meg őt jutalmaként Duny életének a megmentéséért. Ezután, a witcher elment.

Évekkel később, Pavetta és Duny azt hitte, hogy megölték mint a Vilgefortz okozta hajójuk elsülyesztését. A tények szerint, Vilgefortz összeesküdöt Dunyval, hogy vigye Pavettát és Cirit Nilfgaardba. Pavetta végül rájött Duny tervére és elintézte, hogy Cirit otthagyja nagyanyja mögött, Duny nagy haragjára. Ketten utána vitatkoztak és kiesett a hajóból és megfulladt.

Vilgefortz a terv saját részével előre ment, unaware that things at Duny's end had unravelled so only Duny was magically brought to Nilfgaard in the end.

Itt a spoiler információk vége.

The Hexer fimben és TV sorozatbanSzerkesztés

Pavettát Agata Buzek játszotta..

RészekSzerkesztés

Sablon:Cintra

Az angol változat fordításaként.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki