FANDOM

Brickmakers' village

Mocsár

The mocsár, also known as the "mocsári erdő", is home to a village of brickmakers, an old hermit, a group of druidák who live in a beautiful grove, a group of loggers and a host of monsters. There is also a mágustorony in the middle of the area, which is locked and seems to breed monsters.

Főbb helyszínek Szerkesztés

Loading Swamp day.png

Mocsár concept painting

Bejegyzés Szerkesztés

"A tó túlpartján egy hatalmas láp található, mely apró közösségeknek, valamint különféle szörnyeknek ad otthont. Még nappal sem biztonságos odamenni. Egy fojtólidérc, vagy egy nadály akármikor előugorhat a sötét vízből. Az egyszeri utazónak figyelnie kell a lidércfényekre is, amik addig-addig hívogatnak, míg mélyen a mocsárban nem találod magad, és akkor aztán mindennek vége. Ahhoz, hogy eljuss a mocsárba, meg kell kérned a vizimai Gáton lévő révészt, hogy szállítson át a tó túlpartjára.

Egy csapatnyi favágó dolgozik a lápban. Abból élnek, hogy eladják a fákat a vizimai mesterembereknek. Vezetőjük egy Yaren Bolt nevű törp, aki vasököllel irányítja a kis közösséget.

A mocsár ad otthont a téglagyárosoknak, akik az agyag kibányászásából és égetéséből élnek. Egy kis faluban laknak, elszigetelve a világ többi részétől. A vezetőjük egy kicsit őrült, Vaska nevű asszony.

A mocsár az a hely, ahol az embernek fejet kell hajtania a buja, vad természet előtt. A druidák pont ezért telepedtek le itt. Szent ligetet létesítettek, melynek közepén az Élet Fája áll. A szent férfiak nem engedik, hogy a ligetben bármiféle erőszak történjen. Gondozzák a beteg állatokat és még egy driádot is befogadtak.

A ködös láp sok titkot rejt. Például van egy kis tisztás, ahol erős gólemek szobrai vannak félig az iszapba ásva. Az egyik kifejezetten nyugtalanító módon magaslik a tisztás fölé. Mintha mozgás közben dermedtek volna kővé."

a brickmakera muddy brickmakera brickmakera brickmaker
a brickmakera bald brickmakera brickmaker

Destinations from here Szerkesztés

Painting Geralt crossing to swamp.jpg

Geralt crossing to the swamp

Fő karakterek Szerkesztés

druida Elöljáró the ferryman Nagyapó, an old cannibal Jean Pierre, the bounty hunter Morenn, a dryad Vaska, the village eldress Yaevinn, a Scoia'tael leader Yaren Bolt, the lead woodcutter

Növényekben Szerkesztés

Notes Szerkesztés

Maps Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki