FANDOM

Lambert egy a fiatalabb witcherek közül Kaer Morhen-ből.Sokszor nem válogatja meg a szavait, illetlenül beszél főként Triss Merigold-al, ugyan is az utónevén hívja amit Triss nem szeret.

De mikor Triss nincs magánál ő az aki őrködik felette.

People Lambert full
20080923011703!People Lambert full

Lambert kiválló kardforgató és jártás a szakirodalomban és az alapszintű mágiában.Igen jól beszéli az ősi nyelvet és jól ismeri a tünde arisztokraták harcstílusát is.

Személyisége tüzes,civakodó szeret gúnyolódni bármilyen is a helyzet,de mind emelett igen magas intelliganciával rendelkezik.Eskel-el és Coën-el közeli baráti kapcsolatot létesít. Nagy tiszteletet mutat [1]Vesemir felé.

Kaer Morhen elhagyása után Kaedwen felé vette az irányt hogy a Szalamandrát felkutassa.Ő képezte nagyrészben kardforgatásra Leo-t is.Ő magyarázta el Geralt-nak újra a harcstílusokat.Eskel-el ellentétben ő feleslegesnek tartja az ökölharcot ha van kardod.

A Witcher 1. részében és a könyvekben kap szerepet. A 3. részben is fel fog tűnni a többi witcherrel együtt.

A The Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Lambert appears in the main campaign of A Witcher, as well as "A Semlegesség Ára" premium module. Despite not being fond of her, when Triss was sick and wounded after a fight with a wizard, Lambert cared for her helping to nurse her back to health.

In A Witcher he is wandering around the ground floor of Kaer Morhen or busy in the courtyard for the duration of the Prológus.

Kapcsolódó küldetések Szerkesztés

Bejegyzés Szerkesztés

A fiatal witcher, akivel Kaer Morhenben találkoztam, nagyon cinikus… Triss Merigolddal igen modortalan, mindig a vezetéknevén szólítja a varázslónőt.

A "A Semlegesség Ára" kalandmodulbanSzerkesztés

In "A Semlegesség Ára", he can be found staking out the ford nearest the Tábor, keeping the local weed problem in check and making sure the unexpected guests don't suddenly try to enter the keep.

Bejegyzés Szerkesztés

A fiatal witcher igencsak civakodó, és igen csípős a nyelve. Bár néha csak azért durva valakivel, hogy így fejezze ki szeretetét.

Gallery Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki