FANDOM

Substances Big Special

Különleges összetevők – A mutagén witcher főzetek ritkán fellelhető szörnyekből származó összetevőkből készülnek. Ezek az összetevők egyedi anyagtulajdonságokat rejtenek, helyettesíteni nem lehet őket.

Kép Különleges összetevő Főzet Leírást
Substances Dagon secretions Dagon nyálka Dagon Nyálka főzet A Dagon testét beborító nyálka.
Substances Frighteners claw Rémsáska karom Triss Orvossága Egy rémsáska holttestéről leszedett karom.
Substances Frighteners eye Rémsáska szem Rémsáska vízió Egy rémsáska teteméből eltávolított szem.
Substances Golems obsidian heart Obszidián gólemszív Gólemszív főzet Kő, mely a gólemet hajtja.
Substances Kikimore queens nerve Kikimór királynő ideg Kikimór Ideg főzet Kikimór királynő ideg Néhány tudós szerint a kikimór faj olyan, mint a hangya.
Substances Koshchey heart Koskaszív Koskaszív főzet Egy rémisztő koska szíve.
Substances Psilocybe Álomgomba erősebb Fisztekk Gomba, melyet a druidák rituálékon használnak, amúgy pedig nem szerepel a witcherek alkímiai receptjeiben. A Herbalizmus képesség nem szükséges az álomgomba-gyűjtéshez.
Substances Skullhead talons Csontogán karom ismeretlen Egy csontogán holttestéről leszedett karom.
Substances Striga heart Strigaszív Strigaszív főzet Egy striga teteméből eltávolított szív.
Substances Trace of the beyond Szellemnyom Pokolkutya főzet A Pokolkutya maradványa.
Substances Vapors of the Hunt Vadpára ismeretlen A Vadakat körbevevő misztikus anyag.
Substances Werewolf fur Farkasember szőr Farkasember Haragja Egy farkasember teteméről származó szőr.
Substances Zeugl venom Zeugl méreg Zeugl Méreg főzet Az ijesztő zeugl mérge.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki