Witcher Wiki

Körözés

442pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Körözés küldetés
Felvonás(ok) 1 - 3 fejezetek
Helyszín(ek) egész Vizimában
Küldetést adó Hírdetőtábla (a Professzor elfogatóparancsa)
Jutalom elégedetség + akár 600 orens + 2500 XP
Kapcsolódó K. Nincs
Azonosító q1014_wanted

Secondary quests.png

A Körözés az a küldetés amely követi a witcher fejezeteken át, melyben ő nyomoz a Professzor után, hogy bosszút álljon a gyilkoson Leo korai halála miatt.

Áttekintés Szerkesztés

Körözés! A Professzor

A küldetés akkor kezdődik amikor Geralt megtalálja a hirdetőtáblán a Professzor elfogatóparancsát, Fogadó mellett és a Professzor halálával ér véget a Szalamandra bázison. Nincs konkrét lépés ebben a küldetésben, az összes jelentős előrelépés eredménye más (gyakran látszólag független) küldetés része.

Megjegyzések Szerkesztés

A küldetésnek abban a fázisában, amikor jutalmat ajánlanak a Szalamandra melltűkért, annak ellenére, hogy már találkozott az első fejezetben Declan Leuvaardennel, nem lesz képes neki átadni a jelvényeket, addig amíg nem kap információkat Hírnöktől arról, hogy az a személy aki fizet értük, az Leuvaarden. Ahhoz, hogy megszerezd ezt az információt, inni kell a Hírnökkel. Ez könnyű feladat, öt sör elég is lesz.

Fázisai Szerkesztés

A Professzor Szerkesztés

Ha megtaláltad az elfogatóparancsot:

Láttam egy körözési felhívást, melyen a Professzor szerepel, a Kaer Mohren elleni támadás és Leo haláláért felelős szemétláda. Mivel a Professzort körözik, bizonyára a Szalamandrának is vannak ellenségei. Az ellenségem ellensége a barátom. Beszélnem kell Vizima városi őreivel, talán ők segíthetnek kapcsolatba lépni a Professzor ellenségeivel. Hogy megtaláljam a Professzor ellenségeit, beszélnem kell Vizima városi őreivel.

Ha nem találtad meg az elfogatóparancsot:

Láttam, ahogy egy férfit kiengednek a börtönből és rájöttem, hogy ő nem más, mint a Professzor, a Kaer Mohren elleni támadás és Leo haláláért felelős szemétláda. Mivel a Professzort bebörtönözték, bizonyára a Szalamandrának is vannak ellenségei. Az ellenségem ellensége pedig a barátom. Beszélnem kell a Jethroval a foglárral. Talán ő segíthet felvenni a kapcsolatot a Professzor ellenségeivel.Hogy megtaláljam a Professzor ellenségeit, beszélnem kell Jethroval, a foglárral.

Jutalom a melltűkért Szerkesztés

Úgy tűnik, hogy egy titokzatos, gazdag illető jutalmat kínál minden egyes Szalamandra melltűért. A banda nyilván az ellensége. Jethro mondta, hogy a férfi hírnöke minden este a fogadóban van. Beszélnem kéne vele.Beszélnem kéne a Szalamandrával harcoló ember hírnökével. Ma este találkozni fogok vele a Szőrös Medvében.

A hírnök vagy Együttműködés Leuvaardennel Szerkesztés

Geralt a Hírnökkel a Szőrös Medvében
A Hírnökkel beszélsz először:

A hírnök Szerkesztés

Kiderült, hogy a hírnök Leuvaardennek dolgozik. Beszélnem kell a kereskedővel. Azt mondják, hogy általában a gáton tartózkodik. Talán sikerül szövetségesre lelnem a Szalamandra elleni harcban.Beszélnem kell Leuvaardennel, aki általában a gáton tartózkodik. (500 XP)

A melltűk Szerkesztés

Leuvaarden elővigyázatos. Be kell bizonyítanom neki, hogy a Szalamandrák az ellenségeim, különben nem fog őszintén beszélni. Hoznom kell neki három Szalamandra melltűt. Ezekhez úgy juthatok hozzá a legkönnyebben, ha segíteik tulajdonosaiknak gyorsan távozni erről a kegyetlen világról. Vinnem kell Leuvaardennek három Szalamandra melltűt.

A melltűk Szerkesztés

Megvannak a Leuvaardennek beígért melltűk, melyeket a Szalamandra banditákról szedtem le. Fel kell keresnem Leuvaardent, hogy megkapjam a fizetségem.

Jutalom a melltűkért Szerkesztés

Elvittem Leuvaardennek a melltűket. Kiderült, hogy a kereskedő a Szalamandrák legnagyobb ellensége. Sok pénzt ígért, ha sikerül leszámolnom a szervezettel. Gyanítom, hogy egymagában nem tesz majd semmit, de ez nem számít, amíg segít nekem. Megvárom, mit lép legközelebb. Leuvaarden felajánlotta a segítségét a Szalamandra elleni harcban. Megvárom, mit lép legközelebb. (600 orens + 500 XP) vagy

Leuvaardennel beszélsz először:

Együttműködés Leuvaardennel Szerkesztés

Úgy tűnik, hogy Leuvaarden adta ki a körözési parancsot a Professzor ellen. A kereskedő szép summát ajánlott fel, ha segítek neki leszámolni a Szalamandrával. Gyanítom, hogy egymagában nem tesz majd semmit, de ez nem számít, amíg segít nekem. Megvárom, mi lesz Leuvaarden következő lépése. Leuvaarden felajánlotta a segítségét a Szalamandra elleni harcban. Megvárom, mit lép legközelebb. (600 orens + 500 XP)

A Professzor halála Szerkesztés

A Professzor halott. Két lehetőség volt: élve vagy halva. Én a másodikat választottam. Ennek ellenére a Szalamandrák ellen folyó harcnak még nincs vége. Élve, vagy halva - az utóbbit választottam. A professzor meghalt. (1500 XP)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki