FANDOM

Részegség

A Részegség a mérgezés egyedi és legszórakoztatóbb módja a Witcherben. Geralt ebbe az állapotába véletlenül, vagy szándékosan juthat. Lerészegedés után következik a móka. Úgy látod a világot, mintha egy nagyon részeg witcher lennél, azaz minden kettő, vagy három, dűlöngélsz és minden úszik a szemed előtt. Izometrikus nézetben Geralt elég vicces animációt kapott, botladozva járkál, nekimegy a tárgyaknak és elfelejti hová is kell mennie. Geralt azonban ebben az állapotban is tud gyorsan oldalra menni, illetve ha fegyver van a kezében akkor gyorsan halad előre is.

Attól függően, hogy hogyan osztod e a szintlépéskor kapott tehetségpontokat, hatással lehetnek a részegségre, melyek az alábbiak:

  • A támadás hatékonysága csökken 50%-al.
  • Nagymama nem enged be Shani házába. Hangos "Te részeg vagy!" felkiáltással kidob.

Mit is tehetünk, ha részegek vagyunk Szerkesztés

  • Beszéljünk Shanival... nagyon mulatságos beszélgetésnek nézünk elébe.
  • Beszéljünk Trissel... kevésbé mulatságos, de tanulságos beszélgetés.
  • Belebotlunk mindenbe, egy szórakozás.
  • Harcoljunk szörnyekkel. Attól függően, hogy hogyan lett megosztva a képességpont (kitartás és az erő között), csökkentheti a részegség hatását. De amint előveszed a kardot, hírtelen visszatér a koordináció képessége is.

Mit tegyünk a kijózanodásért Szerkesztés

Igaz, hogy remek helyzet a részegség, de nem szabad sokáig ebben az állapotba lenni. A részegség egy nagyon kontraproduktív állapot, hisz Geraltnak pihenni is kell néha, de mikor felébred, még mindig részeg- igaz már nem annyira. De mit is lehet tenni, hogy elmúljon az ittasság:

Egészségünkre!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki