Fandom

Witcher Wiki

Idegenek az éjszakában

442pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Idegenek az éjszakában küldetés
Felvonás(ok) Első Fejezet
Helyszín(ek) Külváros
Küldetést adó Haren Brogg
Jutalom 200 orens + 4000 XP-ig
Kapcsolódó K. A szörnyről és az emberről
A Szalamandra nyomai
A tó szörnye
Azonosító q1004_riverbank

Primary quests.png

Az Idegenek az éjszakában a három fő küldetés egyike az Első Fejezetből, amiben Geraltnak el kel nyernia a Tiszteletes bizalmát, hogy segítsen neki a Szalamandra utáni nyomozásban.

Áttekintés Szerkesztés

Haren Brogg háza
Haren's crates, by the riverside

A Tiszteletes csak akkor hajlandó segíteni Gereltnak, ha bizonyítja, hogy elnyerte három neves helyinek a bizalmát: Mikul, Odo és Haren Brogg. Mivel semmit sem kap meg könnyen, és semmit sem ad fel, a witcher elválalja ezt a feladatot is.

Elmegy Haren Brogg házához a fő falu mellett található, az Öreg Malommal szembe fekvő halászfaluba. Úgy tűnik a kereskedőnek akadt egy kis problémája a folytólidércekkel, akik éjszakánként a háztól keletre a folyóparton tárolt felszereléseit fosztogatják. Geralt elválalja, hogy vigyáz rájuk 200 orens-ért. Láthatóan Brogg hálás az őrzésért és beleegyezik, hogy kifizeti az árát.

Aznap éjjel, míg a felszerelésre vigyáz, a witcher a Haren csomagjai körül ólálkodó, bosszantó folytólidércekkel találkozik. Gyorsan elintézi a lényeket, mikor végzett meglepte őt egy csapat Scoia'tael. A vezetőjük tévedésből Geraltot árusnak hiszi. Amikor felismeri, hogy tévedett, elmagyarázza, hogy ő tulajdonképpen Broggot várta, hogy különböző felszereléseket, fegyvereket vásároljon, hisz ezekben a nyomoruságos időkben csak a csempészárukhoz férhetnek hozzá.

Üzletel a Mókusokkal: Geralt elhiszi, hogy ezekben az időkben nem lehet könnyű. lehetővé teszi számukra, hogy elvigyék amire szükségük van. Az Mókusok fizetnek Geraltnak 200 orens. vagy
Harcol a Mókusokkal: Geralt ragaszkodik hogy az áru épségéhez, ahhoz nem nyúlhat senki, hisz Haren nem tett említést a Scoia'taelről. Harc árán is megvédi a csomagokat. A Mókusok eltökéltek és az utolsó vérükig harcolnak, de a witcher tapasztalata érvényesül.

Végeztével visszatér Harenhez, hogy beszámoljon a történtekről.

Notes Szerkesztés

Örök Tűz gyűrűje

  • Ennek a küldetésnek feltétele, hogy meglegyen az Örök Tűz gyűrűje, mely megszerezhető a Tiszteletestől, vagy egy öreg koldusasszonytól aki kér egy Fehér sirályt, hogy megkönnyítse haldokló unokája szenvedéseit, vagy Haren ruhájából.
  • Ha beszéltél Zoltánnal, akkor Harennel lehet kockázni.
  • Bár ez a küldetés aktív, a parton nem jelennek meg a folytólidércek, amíg nem végezett a Nadiral.
  • Ha Geralt úgy dönt, hogy megöli a Scoia'taeleket akik Haren Brogg árujáért jönnek, lehetősége lesz, hogy kérdezze Harent Zoltán eltűnt barátjáról Hoogról.
  • Ha Geralt úgy dönt, hogy megöli a Scoia'taeleket, a Második Fejezetben a törpe kovács addig nem beszél vele, amíg el nem végez egy olyan küldetést, ami megváltoztatja a kovács véleményét.
  • Ha Geralt úgy dönt, hogy megöli a Scoia'taeleket, akkor a Második fejezetben letartóztatják Golan Vivaldit a törpe bankárt.
  • Ha Geralt úgy dönt, hogy eladja Haren árúját a Scoia'telnek, akkor a Második Fejezetben a törpe kovács azonnal beszél és kereskedik vele.
  • Ha Geralt engedi az elfeknek, hogy elvigyék az árut, akkor a Második Fejezetben megölik Colemant, amint beszélt [[Raymond Maarlove|Raymonddal] a magánnyomozóval, így nem tudja befejezni a Patkány című küldetést. Ezt csak úgy lehet megoldani, hogy először elmész a Szőrös Medve Fogadóba, még mielőtt beszélsz Raymonddal.

Fázisok Szerkesztés

Fojtólidércek Szerkesztés

Haren gondban van: éjjelente fojtólidércek támadják meg az embereit, akik a portékáira vigyáznak. Segítek neki. Le kell mennem éjjel a folyópartra, és meg kell ölnöm az ott ólálkodó fojtólidérceket.Meg kell ölnöm a folyóparti fojtólidérceket.

Fojtók Szerkesztés

Megöltem jó néhány fojtólidércet a környéken. Ez egyelőre elég. Még körülnézek, aztán felkeresem Harent a jutalmamért.Megöltem az összes fojtót. El kell mennem Harenhez. (500 XP)

A tündék Szerkesztés

Kereskedés: Megöltem a fojtólidérceket, majd eladtam Haren portékáit a tündéknek. Fel kell keresnem Harent.Beszélnem kell Harennel. (200 orens + 3500 XP) vagy
Harc: Megöltem a fojtólidérceket, aztán Scoia'tael tündékkel találkoztam. Haren portékáit akarták, de nem adtam oda nekik. Jelentenem kell Harennek.Beszélnem kell Harennel. (3300 XP)

Haren bizalma Szerkesztés

Kiderült, hogy a tündék, akikkel találkoztam, Scoia'tael tagok. Haren velük kereskedik, ami igencsak kockázatos. Kifizette szolgálataimat, és úgy tűnik, hogy elnyertem a bizalmát is.Elnyertem Haren bizalmát. (200 orens)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki