FANDOM

Bestiary Graveir full

"A ghoulokkal való rokonságuk ellenére a graveirek jóval nagyobbak náluk. Amint látod, könnyen megkülönböztethetőek a graveir koponyáján található csontozatról. Minden másban nagyjából megegyezik a többi dögevővel - rövid és tompa karmaival kikaparja a sírokat, majd hihetetlenül erős fogazatával összeroppantja a csontokat és kiszívja belőlük a velőt, mely igazi csemege a graveirnek. A graveirek pusztítása azonban nem befolyásolja az ökológiai egyensúlyt."

A graveirek akik öregebbek és még gonoszabbak, mint a ghoulok, nem hagynak ki egyetlen lehetőséget sem. hogy elkapják azt, aki a temető környékére téved éjnek évadján. És ha mégis, valamilyen csoda folytán a graveir nem tudná leteríteni áldozatát, a szerencsétlen valószínűleg halálos kórságot kap tőle. Az ezüstkard azonban hajlamos együttműködésre bírni még a legkellemetlenebb graveirt is.

Bejegyzés Szerkesztés

A nilfgaardi háború után a graveirek nagyon elszaporodtak. A szörnyeteget csak szakértők és profi szörnyvadászok ismerték fel. Mindenki más azt hitte, hogy ghoulok. Ma már minden gyermek képes egy graveir tökéletes azonosítására. Akik régi csataterek és temetkezési helyek közelében élnek, azok ezeket a leírásokat szörnyű történetekkel egészítik ki, melyekben ezek a gusztustalan nekrofágok iszonyú gyilkosságokat követtek el.

Forrás Szerkesztés

Helyek Szerkesztés

Részleteket Szerkesztés

Lelőhely: a graveirek mindig akkor jönnek elő, ha éhesek; a kedvenc eledelük a friss, emberi holttest.
Immunitás: immunisak a hétköznapi mérgekre; vastag bőrük és izmaik megvédik őket az ütésektől.
Érzékenység: érzékenyek az ezüstre és a dögevő elleni olajra; az erős stílus a leghatékonyabb ellenük.
Taktikák: a graveirek megpróbálják leütni az ellenfeleiket, hogy elevenen felfalják őket.
Alkímia: kadáverin, fehér ecet és graveir csont.
Bestiary Graveir

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki