FANDOM

Garkain

Híres garkainok Szerkesztés

Bejegyzés Szerkesztés

A garkainok a legmocskosabb vámpírok, rondábbak a flédereknél is. Mivel a fléderek hírhedtek csúfságukról, ezért könnyű elképzelni, hogy milyen rusnyák ezek a teremtmények. Vámpírként ezek a lények is vért szívnak, bár nem vetik meg a friss húst sem, vagy a zsenge tetemeket. A garkainokat gyakran összekeverik a vízköpőkkel, mert gyakran ólálkodnak a sötét tetőkön, mielőtt rávetnék magukat áldozataikra.

Forrás Szerkesztés

Helyek Szerkesztés

  • Élettan
  • Vámpírok: tények és talányok
  • In Homályvíz, Geralt may have a chat about Garkains with a "Peasant woman." She's concerned for a family member who suffered a Garkain attack and now suffers from Mérgezés. Geralt helps her identify the source of the problem. The conversation will result in a Garkain bestiary entry along with any associated ingredient entries he doesn't have yet.
  • In Ó-Vizima at the kórház (and sometimes in various houses in the area) there's a "Diseased man" that asks for something to eat. In return, he will unlock Garkains and their alchemies.

Részleteket Szerkesztés

Lelőhely: a garkainok alsóbbrendű vámpírok, általában temetők körül ólálkodnak, és elhagyatott épületekben fészkelnek.
Immunitás: nem ismerik a félelmet.
Érzékenység: érzékenyek az ezüstre és a vámpírelleni olajra.
Taktikák: megpróbálják összezavarni az áldozatot.
Alkímia: garkain nyál, szárny membrán és undorító nyirok.
Garkain

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki