Fandom

Witcher Wiki

Driádok

442pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
dryad, censored version

A driádok ( Ősi Nyelven Aen Woedbeanna , vagy a Rangersek szerint hátborzongató feleségek) a Brokilon erdő lakói és védelmezői. Jól ismertek kiváló íjász képességükről ( 200 lábról is könnyen megölnek egy embert), emellett a fák, erdők és zene iránti szeretetükről .

Külsőleg az átlagos, csinos, fiatal lányokhoz hasonlítanak leginkább. Olyan ruházatot viselnek, melynek köszönhetően nehezebben lehet őket észrevenni az erdőkben, testüket pedig befestik, hogy még kevésbé legyenek láthatóak. A driád fajnak megvannak a maga saját, egyedi képességeik. Képesek akaratukkal megformálnia fákat, vagy mindenféle hang nélkül mozogni.

A driádok kivétel nélkül nők, szaporodásra az emberekkel és az elfekkel is képesek. Gyakran átlagos, emberi gyermekeket driádként nevelnek, akik azonban nem rendelkeznek az igazi driádok összes képességeivel. Nimfáknak is nevezik őket.

Ismert driádok Szerkesztés

A A Witcher számítógépes játékban Szerkesztés

Geralt csak egy driáddal, Morenn-nel találkozik a játék során. Vele a Mocsárban, a A Druidák ligetében fut össze, s alkalma nyílik, hogy igencsak megismerkedjen vele.

A cenzúrázott (észak-amerikai) változatoktól eltekintve, melleiket nem fedik el hajukkal, és teljesen meztelenül jelennek meg.A játékban ugyanígy néznek ki a Najádok is.

Videó Szerkesztés

Morenn Sex with Dryad03:58

Morenn Sex with Dryad

Morenn: Sex with Dryad (Censored)

Galléria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki