FANDOM

Bestiary Basilisk full

Bejegyzés Szerkesztés

Az egyszerű emberek a baziliszkuszokat a zerrikaniai sivatagok királyának nevezik, és gyakran összekeverik a kukorixokkal. Azt mondják, hogy ez a lény annyira gyűlöl mindent és mindenkit, hogy még a lehellete is mérgező, pillantása pedig kővé változtatja az áldozatot. A tündérmesékben csak úgy lehet megölni, hogy tükröt tartunk elő, így visszavervén dermesztő pillantását saját magára. A witcherek szerint hasznosabb, ha a lény fején verjük szét azt a tükröt.

Forrás Szerkesztés

  • Ornitoszauruszok
  • In Harmadik Fejezet, Geralt can talk with a "Townswoman" sitting at Új Narakort. She's blonde and wearing a green dress with a yellow shirt. She'll tell him she's in the mood to spin a tale but she's thirsty. Depending on her mood, she'll ask for "a mug of beer" or milk. She'll tell Geralt about baziliszkuszok, vivernek és eventually szúrcsohók.

Helyek Szerkesztés

Részleteket Szerkesztés

Lelőhely: a baziliszkuszok sötét, nyirkos helyeken élnek, mint amilyenek a barlangok és csatornák.
Immunitás: a legtöbb méregre immunisak; nehéz őket leütni.
Érzékenység: érzékenyek az ezüstre és az ornitoszaurusz elleni olajra.
Taktikák: a baziliszkusz legveszélyesebb fegyvere a mérge – ez az egyik legerősebb ismert méreganyag.
Alkímia: mérgező mirigy
Értékes összetevői: Baziliszkusz irha
Bestiary Basilisk

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki