FANDOM

A múlt halálos ölelése küldetés
Felvonás(ok) Első Fejezet
Helyszín(ek) Külváros
Küldetést adó Declan Leuvaarden
Jutalom 200 orens + 2000 XP
Kapcsolódó K.
Azonosító q1012_burial

Secondary quests.png

A múlt halálos ölelese egy elvégezhető küldetés az Első fejezetben, melyet Geralt Declan Leuvaardentől, a gazdag kereskedőtől kap. Ez az első alkalom, hogy Geralt összefut Declannal.

Áttekintés Szerkesztés

crumbled human remains

cave under the city walls
crumbling sarcophagus
Geralt fighting Leo's ghost

Geralt a külvárosi Fogadóban találkozik Declan Leuvaardennel. Declan beszél arról, hogy eltűnt egy barátja, Vizima alatti barlangban, ahová azért ment, mert az áruival ki akarta kerülni a karantént. A barát tudta, hogy a barlangban szörnyek vannak, ha meghalt akkor ezeket a szörnyeket nem lehet félvállról venni.

Declan megkéri a witchert, hogy keresse meg a barátját és ezért fizet neki 200 orens-t, ha viszont nem találja életben, akkor, hogy a pénzt meg kapja tisztességesen el kell temetnie a testet. Mialatt a temetést intézi felkeresi a Tiszteletest, hogy hagy temethesse el a testet a templom kriptájában. A Szúrbozótban valóban Declan barátját találta meg, így a kriptában tisztességesen eltemette azt.

A temetés nem olyan egyszerű, mint hinnénk, Geralt a Tiszetletes temploma alatti kriptában szembe találja magát a Vadak Úrával mmiközben Leuvaarden barátjának a testét akarta elhelyezni az omladozó szarkofágban. A Vadak Ura és Geralt beszélnek a sorsról, felhozódnak a régi idők, és a Válaszodnak megfelelően a Vadak Ura az eljövendő baljós ígéretét hozza, vagy megidézi Leo szellemét. Úgy tűnik Leo Geraltot tartja felelősnek a halála miatt, így harc lesz közöttük.

A harc végén Leo testéből előkerül egy vörös meteorit érc, ami jó szolgálatot tesz majd a kard fejlesztése során. Ezek után Geraltnak lehetősége lesz jobb kardokat használni.

Megjegyzések Szerkesztés

  • Nem minden szakasz bukkan fel a küldetésben, csak ez az öt szakasz kötelező: A múlt halálos ölelése, a Maradványok, A temetés, A fizetség és a Társ eltemetve.
  • El kell nyerni a Tiszteletes bizalmát azzal, hogy elvisszük az Örök Tüzet az öt szentélybe.
  • Declan nem egyszerű megtalálni, de előbb, vagy utóbb megjelenik a Fogadóban. Ha nincs ott, akkor menj oda vissza később.
  • Ha a küldetés temetés részét befejezted, de nem kaptad meg a jutalmad a Szalamandra támadás előtt, akkor a Másodi fejezetben gyűjtheted be a jutalmadat Leuvaardentől.
  • A szúrbozót mindig újranő, csak ki kell menni a barlangból és újra visszamenni oda.
  • Csak akkor lehet elkerűlni a harcot Leoval, ha az alábbi párbeszédet járjuk be a Vadak urával, hogy "nincs végzet", "nem" és "bizonyítom, hogy nincs végzet". Annak ellenére, hogy a Naplóbejegyzés azt állítja a Vadak Ura címszó alatt, hogy megidézte Leo szellemét, hogy harcoljon veled - nyilvánvalóan bug, vagy figyelmetlenség. Továbbá, ha nem harcoltunk Leoval, akkor megjelenik Alvin a kápolnában és elpanaszolja, hogy a Tiszteletes meg akarta verni, ekkor vissza küldöd Abigailhez (még akkor is ez történik, ha az Első részben halott a Tiszteletes).
  • Mivel Leo szelleme valójában kísértet (meglepetés!), a kísértet ellenes olaj jó szolgálatot tesz az ellene folytatott harcban.

Szakaszai Szerkesztés

Leo's ghost

A múlt halálos ölelése Szerkesztés

Eltűnt Leuvaarden, a kereskedő társa a város falai alatt húzódó barlangban: ott állítólag hemzsegnek a szörnyetegek. Az üzletember megkért, hogy hozzam vissza társát, vagy temessem el rendesen, ha halott. A fizetség kétszáz oren, mindegy, hogy mit találok. Meg kell találnom Leuvaarden társát a városfal alatt húzódó barlangban.

Maradványok Szerkesztés

Az egyik szúrbozótban emberi maradványokat találtam. Ez biztosan Leuvaarden társa volt… Most el kell temetnem. Ezt követően újra beszélhetek Leuvaardennel.El kell temetnem Leuvaarden társát. (500 XP)

A temetés Szerkesztés

Leuvaarden azt mondta, hogy a testet a Tiszteletes kápolnájában temessem el. Előbb talán engedélyt kell kérni a Tiszteletestől. Engedélyt kéne kérnem a Tiszteletestől, hogy eltemethessem a testet.

Temetkezési hely / Engedély / A kápolna Szerkesztés

A Tiszteletes engedélyezte, hogy a kápolnában földeljem el a testet. Oda kell mennem, és meg kell találnom a megfelelő temetkezési helyet. El kell temetnem a kereskedőt a kápolna pincéjében. vagy
A Tiszteletes nem enged be a templomba. Valahogy el kell nyernem a bizalmát. Engedélyt kell kérnem a Tiszteletestől, hogy eltemethessem a testet. vagy
A Tiszteletes halott, így nem kell engedélyt kérnem arra, hogy a kápolnában temethessek el valakit. Eltemethetem a testet a kápolnában.

A fizetség Szerkesztés

Eltemettem Leuvaarden társát. Ideje, hogy fizessen a kereskedő. Ideje, hogy Leuvaarden kifizessen. (500 XP)

Leuvaarden Szerkesztés

Azok után, amik a faluban történtek, kétlem, hogy megtalálom Leuvaardent a környéken. Biztos a város falai alatt húzta meg magát. Vizimában kéne Leuvaarden nyomára bukkannom.

Leuvaarden Szerkesztés

  • Ez a szakasz csak akkor következik be, ha Geralt nem találja meg a Külvárosban Leuvaardent, hogy beszámoljon arról, hogy eltemette a barátját.
Talán Vizimában megtalálom Leuvaardent és begyűjthetem a fizetségem. Talán Vizimában megtalálom Leuvaardent.

Társ eltemetve Szerkesztés

Eltemettem Leuvaarden társát, és szép summát kaptam érte. A kereskedő állja a szavát, bár… néha furcsa alkukat köt. Végülis witcher vagyok, nem temetkezési vállalkozó. Eltemettem Leuvaarden társát és szép summát kaptam érte. (200 orens, 1000 XP)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki