FANDOM

A Szalamandra nyomai küldetés
Felvonás(ok) Első Fejezet
Helyszín(ek) Külváros
Küldetést adó Geralt
Jutalom 4000 XP
Kapcsolódó K. A szörnyről és az emberről
Eltemetett emlékek
Idegenek az éjszakában
Titkos kert
Azonosító q1002_onatrail

Primary quests

A Szalamandra nyomai egy olyan küldetés amely áthidalja a teljes Első fejezetet. Akkor kezdődik, amikor Geralt először hall a szalamandráról, az Alvint és Carolinet ért bargeszt támadás után Shanitól és akkor ér véget amikor maga mögött hagyja a Külvárost.

Áttekintés Szerkesztés

Places Salamandra hideout outskirts exterior

Geralt, a Kaer Morhen-i Szalamandra rajtaütést követően, még forró nyomon, a támadók után indul Vizima külvárosába, de fogalma sincs, hogy hogyan kezdjen hozzá a nyomozáshoz. Először el kell nyernie a Tiszteletes és a falubeliek bizalmát, mielőtt a Tiszeteletes valamilyen információt is szolgltatna a Szalamandráról, így hősünk elvállalja azokat a küldetéseket a faluban, melyek lehetővé teszik ezt.

Végül a Tiszteletes igéretéhez híven felfedi a Szalamandra rejtekhelyét a Külvárosban. Ez lehetőséget biztosít Geralt-nak, hogy egy kevés emberrel megritkitsa a bűnszervezet tagjainak sorát, kimentse Alvint a fogságból és megtalálja Abigailt, akit egy barlangba szorítottak a Tiszeteletes és követői.

Megjegyzés Szerkesztés

Places Salamandra hideout outskirts interior
  • A rejtekhely kulcsát megtalálhatod a fogadósnál, de nem szükséges, hogy bejuss a búvóhelyre. Miután megtudtad, hogy hola rejtekhely, az ott álló őröket, ha legyőzöd, találsz náluk kulcsot az ajtóhoz, viszont a csapóajtó, ami a barlangba vezet ebben az esetben zárva lesz. Ezért vissza kell menni a fogadóba, hogy megmentsük Shanit és ez által befejezhessük a küldetést.
  • A barlangban, ha elbeszélgetsz Abigaillel, akkor, ha minden jól alakul, hancúrozhatsz is a boszorkánnyal.

Szakaszai Szerkesztés

A Szalamandra Szerkesztés

A helyi közösség vezetője, a Tiszteletes talán tud valamit a Szalamandra melltűs férfiról. Minél hamarabb fel kell keresnem az elöljárót. Beszélnem kell a Tiszteletessel a Szalamandra ügyről.

Bizalmatlan Falusiak Szerkesztés

A Tiszteletes nem bízik bennem egy másik witcher miatt, aki szintén itt járt. Végeznem kell a bestiával, és beszélnem kell a közösség fontosabb tagjaival: Odóval, Harennel és Mikullal. Talán tőlük megtudhatok valamit. Hogy elnyerjem a falusiak bizalmát, meg kell győznom Harent, Odot és Mikult.

Bizalmatlan Falusiak Szerkesztés

People Odo full People Mikul full People Haren full
  • Attól függően, hogy milyen sorrendben keresed fel Mikult, Odot és Harent:
Odo az első: Elnyertem Odo bizalmát. Most jöhet Haren és Mikul. Találkoznom kell Harennel és Mikullal. vagy
'Haren az első': Elnyertem Haren bizalmát. Most jöhet Odo és Mikul. Találkoznom kell Odoval és Mikullal. vagy
Mikul az első: Elnyertem Mikul bizalmát. Most jöhet Haren és Odo. Találkoznom kell Odoval és Harennel.

Bizalmatlan Falusiak Szerkesztés

Az utolsó Mikul: Elnyertem Odo és Haren bizalmát. Most jöhet Mikul. Találkoznom kell Mikullal. vagy
Az utolsó Haren: Elnyertem Odo és Mikul bizalmát. Most jöhet Haren. Találkoznom kell Harennel. vagy
Az utolsó Odo: Elnyertem Haren és Mikul bizalmát. Most jöhet Odo. Találkoznom kell Odoval.

Bizalom Megszerezve Szerkesztés

Megszereztem a fontosabb falusiak bizalmát. Beszélnem kell a Tiszteletessel. Beszélnem kell a Tiszteletessel.

A Tiszteletes bizalma Szerkesztés

People Reverend full

Megszereztem a fontosabb falusiak bizalmát. Ahhoz viszont, hogy elnyerjem a Tiszteletes bizalmát, végeznem kell a bestiával. Mielőtt foglalkoznék a Szalamandrákkal, előbb meg kell oldanom a bestia-ügyet.

A Szalamandra Szerkesztés

A Tiszteletes megosztotta velem a Szalamandra rejtekhely hollétét. Elmondta, hogy a fogadóban kulcsot is szerezhetek hozzá. Oda kell mennem. A fogadóba kell mennem.

A Kulcs Szerkesztés

Meg kell találnom a Szalamandra rejtekhely kulcsát. Valahol a fogadóban kell lennie. Meg kell találnom a Szalamandra rejtekhely kulcsát. (500 XP)

A Rejtekhely Szerkesztés

Megvan a Szalamandrák rejtekhelyének kulcsa. Oda kell mennem és meg kell találnom a banditák vezérét - ő biztos tud valami az ellopott titkokról. Shani megígérte, hogy megvár a fogadóban. El kell mennem a Szalamandrák rejtekhelyére.

Kijárat Szerkesztés

A férfi, akit idáig követtem, halott. Azt mondta, hogy összejátszott Berengarral. Meg kell találnom a kiutat ebből a barlangból. Ki kell jutnom a barlangból. (500 XP)

Engedélyszerzés Szerkesztés

Megöltem a Tiszteletest, megérdemelte a halált. Lehet, hogy találok a zsebeiben egy Vizimai belépésre feljogosító engedélyt? Át kell kutatnom a Tiszteletes holttestét, hátha találok egy Vizimai belépésre feljogosító engedélyt.

Az Engedély Szerkesztés

Megvan az engedély, így bejuthatok a városba. Fel kell keresnem Shanit a fogadóban, ahogy megbeszéltük. Fel kell keresnem Shanit a fogadóban, ahogy megbeszéltük.

A Kapu Szerkesztés

Shani és én Vizima városába indulunk. Oda kell mennünk a Mikul által őrzött kapuhoz. El kell jutnom Vizima kapujához.

Vizima Szerkesztés

Hála a Tiszteletes ajánlólevelének, Mikul beengedett Vizima városába. Bejutottam Vizima városába. (3000 XP)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki